Pravidla pro opakované platby

Abyste nemuseli hlídat, kdy je splatnost další splátky za kurz nebo za předplatné, můžete využít pohodlných opakovaných plateb, které se automaticky strhávají z karty.

Je to dnes běžný a oblíbený způsob placení za služby, pravděpodobně jste se s ním už setkali i jinde :)

V tomto dokumentu „my“ nebo „Nevýchova“ označuje obchodní společnost Nevýchova s.r.o., IČ: 02217155, se sídlem Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 216989 u Městského soudu v Praze. Vás budeme označovat jednoduše jako „Vy“.

Tahle pravidla vždy najdete na objednávce našich produktů a služeb, abyste se s nimi mohli seznámit.

Jak fungují opakované platby:

  • Když pro zaplacení našich produktů a služeb použijete platební kartu, dáváte nám tím k této kartě souhlas pro automatické strhávání plateb za objednaný produkt nebo službu v dalším období. Aby bylo úplně jasné, jak to funguje: Zaplatíte vaší kartou například měsíční platbu za předplatné a příští měsíc se vám ze stejné karty stejná platba automaticky sama strhne.
  • Váš souhlas k automatickému strhávání plateb trvá po celou dobu čerpání služby, například až do doplacení poslední splátky za kurz nebo dokud máte aktivní předplatné. Můžete ho ale kdykoliv odvolat a tím dojde k ukončení opakovaných plateb.
  • Automaticky strhávaná částka a frekvence opakovaných plateb odpovídá ceně a období zakoupené služby. Příklad: Objednáte si měsíční předplatné za 99 Kč. Automaticky strhávaná částka bude 99 Kč a bude se vám strhávat měsíčně.
  • Pokud dojde ke změně parametrů služby (např. si změníte předplatné nebo splátky), odpovídajícím způsobem se automaticky změní také parametry opakovaných plateb (cena služby a frekvence platby). Lidsky řečeno, když si například svoje měsíční předplatné za 99 Kč změníte na roční předplatné za 990 Kč, automaticky strhávaná částka se tím změní na 990 Kč a bude se vám strhávat ročně, dokud své předplatné neukončíte.
  • V případě ročního předplatného vám 30 dní před plánovanou další platbou pošleme e-mail, abyste věděli, jaká platba je naplánovaná, a mohli jste ji případně upravit nebo zrušit.
  • Po každém automatickém stržení platby vám pošleme e-mail s potvrzením platby a daňovým dokladem.
  • Pokud se z nějakého důvodu nepodaří automatickou platbu z vaší karty provést, pošleme vám e-mail s informacemi, že platba neproběhla a jak postupovat a uhradit platbu jiným způsobem, aby nedošlo k omezení vašich objednaných služeb. Aby vám třeba zbytečně neskončilo předplatné, protože platba neproběhla a vy o tom nevíte.
  • Opakované platby můžete kdykoliv ukončit v administraci svého zákaznického účtu (zjednodušeně tomu říkáme v nastavení a budete do něj mít přístup po objednání našich produktů a služeb). Můžete taky napsat e-mail na adresu naší zákaznické podpory: [email protected] a požádat o ukončení opakovaných plateb.
  • Opakované platby pro nás technicky zajišťuje platební brána společnosti GoPay s.r.o., u které jsou uloženy platební údaje. S údaji vaší platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet).